„Spotem k trvalé flexibilitě. Jak se s přechodem na spotové ceny změnilo chování našich zákazníků“, to je téma Jana Hicla ze společnosti Nano Green

Jan Hicl působí jako produktový ředitel ve společnosti Nano Green. V minulosti spoluzaložil vývojářské studio S9Y, které se významně podílí na úspěchu startupu InstaCover doma i v zahraničí. V rámci S9Y realizoval AI projekty pro Generali Česká Pojišťovna a klasické developerské zakázky pro Rohlik.cz nebo startupy jako Spendee nebo Stavario. První zkušenosti s produktovým managementem získal ve společnosti Socialbakers, kde se za pět let stal vedoucím týmu produktových manažerů, kteří se starali o téměř 2500 klientů po celém světě. Vystudoval Elektrotechnickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni a ve společnosti Nano Green působí od jara 2022 jako produktový ředitel. On a jeho tým pracují na sladění spotřeby uživatelů s dechem planety. Jinými slovy, spotřebovávat elektřinu chytře podle toho, když svítí slunce a fouká vítr. Sám je majitelem malé fotovoltaické elektrárny a zajímá se o automatizaci chytré domácnosti.